lördag, mars 23, 2013

"Well, some people without brains do an awful lot of talking don't they?"

Så nya Oz the Great and Powerful är en barnfilm. Go figure. Och det kommer från en som älskar filmer som Finding Nemo och Monsters Inc. Vissa stunder kunde jag lika väl läst Bio-tidningen istället. Fanns inte ens något att lära någonstans. Nej, låt bli och spendera pengar på den filmen.

En nyhet på bio sedan jag var där sist är att man får välja om man vill köpa glasögon eller ta med sig ett par man har liggandes hemma. Jag har faktiskt inga men Sara hade tydligen en hel påse med 3D-glasögon så jag fick ett par av henne. Så nu är man ju tvungen att försöka komma ihåg att ta med dem nästa gång. För annars måste man köpa ett par för typ 15 kronor...

Efter barnfilmen gick vi till Wayne's och drack varm choklad. Det tyckte vi var passande. En stunds skvallrande och surrande och sedan dags för bussresa hem. Tänk om man kunde bli guld-kund på Ultra och få specialplats och en massa andra förmåner. Jag tänker som bio-kortet alltså. Ju mer man åker desto mer förmåner.

Nu soffhäng tills det är dags för sänghäng. Fått sjukt mycket gjort idag. Känns bra.

Inga kommentarer:

Nika on Twitter