måndag, mars 11, 2013

"Don't make me get my gun, boy."

Äntligen har jag sålt iväg min pistol. Gamla Bettan har lämnat boet. Samtidigt känns det jävligt tråkigt för det är ju så fantastiskt kul att skjuta. Jag hoppas bara att jag någon gång i livet ska börja om med pistolskyttet och denna gång ska jag äga en Glock. Var ju rent magiskt att hålla den i handen, that's what she said. Men för denna gång är det över. Nu behöver jag bara sälja iväg vapenskåpet...

Annars är det yoga härnäst i kalendern. Oj, så spännande! Som sagt hoppas jag verkligen att jag ska gilla det. Vore trevligt med lite avslappningsövningar faktiskt. Återkommer om hur det gick, det kan ni vara så säkra på. Nä om man ska vila ögonen på en TV-serie innan man måste sova innan väckarklockan ringer 05:30!

Inga kommentarer:

Nika on Twitter