lördag, mars 23, 2013

Anything can happen friday

Så fredagen blev precis som jag hade tänkt. Jag jobbade fram till tre då jag gick och la mig och vilade på jobbet. Elisabeth tucked me in och jag sov i säkert 40 min. Sedan upp och göra sig i ordning inför kvällens bravader. Bussade mig iväg till Ersboda för att träffa Gunnars arbetskamrater på gravöl. Får man säga att det var trevligt så gör jag det. De är så roliga och det blev många roliga berättelser och skratt. Sedan bussade jag mig iväg för att träffa snygg-Simon och hans vänner som förfestade hemma hos Emil. Där satt de och myste i ljummen belysning då någon säkring måste ha åkt. Så då började förfesten och på någon timme skulle man svepa medhavd matsäck. Utan att avslöja för mycket får man lära sig mycket nytt när man umgås med sex bögar. Man vet inte allt som försiggår här i världen, det är ett som är säkert. Men jävlar så roligt det är att umgås med nya människor! Det kan jag verkligen aldrig får för mycket av.

När tiden var slagen promenerade vi till Droskan där festen var i full gång. Några besök i baren, några Minttu-shots senare och vi var i god form där vi svettades loss på dansgolvet princip hela kvällen. Få se, någon slog huvudet i en blomkruka, någon lämnade festen och utförde unspeakable things i en taxi, någon spydde utanför Droskan, någon fick glittriga kattklistermärken, någon blev utan stämpel i dörren för hen hade för vackra handleder, någon babblade konstant och var tokgullig, någon fick ett booty call och lämnade efterfesten, någon somnade på någons bröst och någon filmades med fyllehicka. Ja, det är väl en liten blandad samling av vad som hände. Av det jag kan berätta hände alltså.

Så när vi dansat oss svettiga och stället stängde så gick vi till Frasses och tog en strips-meny - för vi är ju 15 år allihopa....

Sedan iväg till Emil igen för efterfest. Men efterfesten blev rätt kort då vi alla var rätt slitna. Så jag tog med mig snygg-Simon och vi tog en taxi hem. Ifall någon missförstod det så lämnade jag Simon hemma hos honom och åkte vidare hem till mig. Bara för att förtydliga.

Nu är det lördag och det verkar bli bio med the girls. Sedan fika och skvaller. Det känns som det är typ vad jag ids göra idag. Men vad händer imorgon då? Loppis på Nolia. Dit borde man ju kunna ta sig. Nu operation mat och dusch.


Inga kommentarer:

Nika on Twitter