söndag, mars 24, 2013

"That can't be right! Eight? Really? Eight?"

Så då var den helgen snart slut. Den började ju på topp och sedan var man tvungen att lugna ned sig. Utgång på en fredag rockar ändå. Och igår blev det bio, som ju är roligt fast filmen suger.

Och så idag vaknade jag 08:00 och tänkte, ska jag vända mig om och försöka fortsätta sova eller ska jag stiga upp. Solen strömmade in genom fönstret och jag var pigg. Så jag steg upp! Gick ned och startade en tvättmaskin, gjorde frukost och myste i soffan. Hann tvätta och skriva en massa på boken - nu när jag har ordbehandlingsprogram (tack Magnus!). Sedan gjorde jag lunch och gick och handlade. Då var klockan bara 2.

Så nu har jag gjort middag och glor på tv. Helgen är komplett.

I veckan blir det ju jobb som vanligt och mycket av det. Ska till Skellefteå på tisdag för bouppteckning. Kommer att bli jättejobbigt men det måste ju göras.

Sedan har vi ju påskledigt snart också. Hoppas umgås med lite med den kusin-utökade familjen under påskhelgen och bara mysa. Kanske blir det en snabb trip till Ikea, vi får väl se.

Inga kommentarer:

Nika on Twitter