onsdag, april 17, 2013

"What is beneath your feet?"

Nu är mina fötter likt en nyfödd bäbis. Nja, inte riktigt. Det var jätteskönt och hon var supertrevlig och säkert duktig också men jag vet inte. En fotbehandling som kostar 820 kr vet jag inte riktigt vad den ska innehålla för att man ska känna att den var värd så mycket pengar. Lite mer än vad den här innehöll tror jag nog.

Men nu har jag provat det där hos dem också. Nästa gång blir det på ett tredje ställe. Till jag hittar ett ställe där jag känner att dit kan jag gå kontinuerligt. För är det något som är skönt så är det att någon joxar på med fötterna. Kliar, kittlar, stryker och masserar! Oj, så skönt! Jag var dessutom så trött, redan när jag kom dit, att jag höll på somna flera gånger.

Nu sitter jag här hemma och har en lista på saker jag ska göra. Jag vann en auktion på Tradera idag. Köpte en tidning - Retro. Den finns inte längre att beställa från förlaget så man måste köpa dem på nätet och så jag gjorde. Nu har jag betalat den så jag hoppas jag får den också.

Så nu ska jag "catch up on my correspondence", skriva en del mejl och meddelanden och sms. Pust! ;) Och sedan höra med brudarna hur, var och när vi ska boka lägenhetshotellet i London som vi nu har kommit överens om att boka, starta partygrupper på facebook, börja packa inför Burträskresan i helgen och ja, hinna hänga i soffan en stund. 

Imorgon ska jag träffa Jennie och Leif på middag innan de åker utomlands. Det blir trevligt! Hoppas maten är bra på restaurangen Kungsgatan 133. Förväntningarna är höga.

Inga kommentarer:

Nika on Twitter