måndag, april 08, 2013

"Sheldon, I am really, really sorry, but it's only for a week. Can't you be a little bit flexible?"

Skitdag idag. På många olika sätt. Men det blev bättre när jag kom hem och åt middag. Jo, just det, jag åt pulver idag på jobbet. Och jag tänker fortsätta göra det ett tag, hoppas jag. Pulver på dagtid och äta middag på kvällen. Känns bra att börja med det. Sedan borde jag ju börja träna, styrketräna. Jag vill det, men det är ju så svårt att komma igång.

Denna vecka är lite uppbokad men inte fullt. Det är yoga och kaffe på stan med pluggpolare tillika väskgalen polare, sedan ska jag träffa Anna och Ivar på lördag dag och åka på secondhandshopping och på kvällen middag med tjejgäng och dans. Sedan kanske träffa kompis för middag på fredag med vin eller söndag med kaffe =) Vi får väl se. Spontanitet ni vet.

Planerar hela jävla våren/sommaren just nu. I huvudet. Londonresan i maj och sedan fest i sommar, släktträff och sommarsemester. Har inte riktigt bestämt mig om jag ska åka till Stockholm och hälsa på Tommy och Susanne ännu. Det är inte pga. människorna jag inte kan bestämma mig, det är pga. fästingarna. Susanne lovade att hon skulle ta bort dom jag fick på mig. Men jag sa att det kan ju tvinga vår vänskap till nivåer vi inte vill ta den.....Ja, jag måste väl bara vagga mig själv in i tanken att jag kommer att få en fästing som borrar sig in i mig. Det bara är så. Men att det är okej. Jag är inte riktigt där ännu.


Inga kommentarer:

Nika on Twitter