torsdag, april 04, 2013

"Great. You found a pencil. Now we can all take the SAT's"

Högskoleprovet kunde ju inte ha kommit olägligare. Fast jo, kanske. Men jag hade gärna haft några månader till på mig. Nu är jag, på alla sätt, helt jävla oförberedd. Kan ju bara gå åt ett håll, åt helvete. Men jag kommer att gå dit och jag kommer att, kanske, göra mitt bästa. Men jag har ju inte läst all matte som jag hade tänkt hinna med innan detta tillfälle. Jag kan ju inte gå dit och kalla det för övning heller. Men jag kör väl så får vi se. Hatar det nya provet. Bara så ni vet.

Men sedan på kvällen blir det mys-pys-knytis-middags-gathering på klubben. Blir säkert sjukt kul! Vuxna och barn och god mat, kan det bli tråkigt. Jag kommer att göra kycklingtacogeggan som ligger överst på min ta-med-på-roligheter-gegga-lista just nu. Inte alla som har en sådan lista inte. Nej, men ni kanske borde ha en.

På tal om listor så måste ni kolla in Knock Knock. Jag ska skicka iväg en beställning, sorry Frida och Eva, men den har inte gått iväg ännu. Men jag längtar efter grejerna minst lika mycket som ni så jag måste skicka iväg den snart.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Recept på geggan!! Lät spännande!

Nika sa...

Kommer imorgon ;)

Nika on Twitter