tisdag, april 09, 2013

"Can we please make a decision? Not only are there children starving in India, there's an Indian starving right here."

  
Intressant yoga-lektion idag. Jag var så totalt ofokuserad på vad jag gjorde men trots det kändes det som att man kunde övervinna världen när jag gick därifrån.

Dock kändes det som att när hon avslutande vissa ställningar med en indisk avslutningsfras kändes det som att jag ville svara genom att hummandes buga och säga "badam jalfrazi" eller något annat som man liksom känner igen. "Masala papadam" på dig också! Jag tror inte att det skulle gå hem så värst bra. Två timmar är ändå fasligt lång tid. Men det känns nog bättre när man har lärt sig alla ställningar bättre.

Nu ska jag gå och lägga mig. Så det så. Imorgon tror jag att jag ska besöka Systemet. Behöver ju lite gott att dricka till på lördag. Om jag nu inte ska köra med vanlig hederlig grogg. Vi får väl se. Vin är ju aldrig fel heller. 

Inga kommentarer:

Nika on Twitter