tisdag, maj 21, 2013

"I called you "fat fuck," and we had better leave it at that. Unless you'd prefer I call you, 'dead fat fuck.' "


Nu är det verkligen bara ren och skär jävla viljekraft som håller kvar mig i soffan. Jag skulle utan bekymmer kunna gå och göra popcorn nu. Är så sugen att jag håller på att dö! Det är för att jag åt mat. Om jag inte ätit så skulle jag inte längta så efter något mer nu. På alla sätt galet. På alla sätt sjukt. På alla sätt jobbigt.

Det är ren och skär jävla viljekraft och tanken på att kunna hitta kläder på till exempel New Look i London som kanske är snygga, annorlunda och som gör att man mår bra och känner sig halvt attraktiv. Kommer väl inte att hända men det vore ju småkul att försöka. Skulle vilja ha klänning någongång i mitt liv. En gång.

Här nedan ser ni en av de få gångerna jag har haft klänning. Den här galaklänningen köptes på Åhlens om jag inte missminner mig och jag tyckte mig vara så jävla snygg! Och fan om jag inte var det. Hur gammal tror ni denna brud är? Ja, detta är sommaren 1990 på bröllop i Malå så jag är hela 13½ år. Inte lovlig med andra ord. Ställde till problem ibland. ;)




Och naturligtvis förstår jag att jag, eller någon annan för den delen, inte kan komma i kläder som man hade när man var 13. Men det betyder inte att man inte kan komma något närmre i alla fall. Hur som helst så är det där ett sånt där inspirationsfoto - om än totalt uppfuckat sådant, då det är en illusion. But then again, är inte allt en illusion. There is no spoon. Varför äter jag med den då?

Inga kommentarer:

Nika on Twitter