onsdag, mars 21, 2007

"Well, what are you going to do with the universe once you have it organized?"

Nu så har vi gått igenom det sista på motionerna. Så nu är då det klart i alla fall.

Nu sitter jag vid datorn och planerar vad jag ska köpa imorgon inför resan. Jag måste till morsan och be henne sy upp mina byxor. Imorgon blir det nog att svänga förbi någonstans och käka. Jag ids inte hem och laga mat.

Sedan ska man packa och fundera ut vad man ska ha på sig. Det är ju för fasiken ingen fashion-show men man vill ju vara presentabel - man representerar ju F! i Umeå i allra högsta grad eftersom så gott som hela F! Umeå åker!

Sedan måste vi lämna plats i bagaget för F! Umeås rapp-CD. Konvolutet blev verkligen skitsnyggt! Det kommer ju att bli en hit det där!

Jag är SÅ trött. Egentligen borde jag kasta mig i säng och vara på jobbet rätt tidigt imorgon så att jag kan skapa ihop flexhelvetet. Just det, isäng med dig!

Inga kommentarer:

Nika on Twitter