måndag, januari 28, 2008

"I'm not running, I'm surviving. Does the antelope stand by the waterhole and converse with the surly panther? Not in my Africa."

I dag har jag varit på möte med den restaurang i Umeå som är påtänkt som kirurgveckans vattenhål. Alltså den restaurang som vi rekommenderar delegaterna att gå till. Trevlig möte med trevliga personer.

Nu gäller det för oss att styra upp det sociala programmet. Det kommer att bli skitbra när det blir klart. Många bra artister och många olika inriktningar för många olika smaker. Det är vad vi hoppas på.

Nu ska jag sitta här i soffan och data en stund, sedan ska jag läsa lite i en bok. Jag hade ju tänkt börja med Snabba Cash men jag skippar den och tar någon annan. Kanske ska mysa ned i soffan med Leif G W Persson...

2 kommentarer:

Tintomara sa...

Nej men hur kunde du skippa Snabba Cash! Den som man läser ut på typ en dag - eftersom man inte kan sluta när man väl har börjat.

Nika sa...

Jag har förstått att det är så det känns när man kommit mer än några sidor in i boken. Men nu ska jag läsa mest retorik då jag börjat en liten kurs på umu. Så nu blir det ingen annan bok istället. Men den boken jag läser till retoriken är förbannat trevlig, så det gör inget!

Nika on Twitter