lördag, januari 26, 2008

"Will you be able to provide an IP router that's compatible with my token ring ethernet LAN configuration?"

Mini-LAN hos Piotten. Jag och Magnus packade med oss varsin laptop burk och gav oss iväg till Mariehem. Ett snabbt stopp förbi Fyris för inköp av baguette, rosbiff, potatissallad och Troca.

Sedan satt vi och påtade på med lite allt möjligt. Jag satt mest och jobbade med min hemsida som så sakteliga växer fram. Jag kodar ju hela skiten själv förstås *bröstar upp sig och drar i hängslena*.

Nej, det är en css-mall men man får koda lite sådär lagom. Jag återkommer när det är dags för den officiella launchningen av sidan. Kyl champagnen så länge.

Sedan åkte vi hem och lagade lite middag och mös i soffan. Med var sin dator i knäet. Den kan man ju aldrig få för mycket av.

Inga kommentarer:

Nika on Twitter