onsdag, januari 23, 2008

"Spock, give me an update on the dark area ahead."

En liten 101-listeupdate.

Jag har gett upp på Vindens skugga, jag hade så lite kvar men orkade inte. Det var inte en bok för mig. Däremot har jag nästan sträckläst Män som hatar kvinnor. Den var ju nästan lika bra som alla har sagt.

The Tao of Pooh har jag börjat så smått på också.

Nu är ju frågan vad jag ska ta härnäst? Det finns ju så många bra böcker att välja på. Jag tror att jag ska ta Snabba Cash. Ja, det gör jag.

Jag kan dock inte läsa på bussen längre. Förr (läs: när jag var yngre) kunde jag läsa i bilen och i bussen utan problem. Det kan jag inte nu. Men det är skillnad på morgon och kväll dock. På morgonen blir jag åksjuk fortare än på kvällen. Förmodligen för att jag är så trött att jag kan däcka när som helst. Men man hinner ju några kapitel då....

Oj, vad mycket jag har kvar på min lista. 895 dagar kvar att göra dem på dock. Det är ju chill!

Inga kommentarer:

Nika on Twitter