fredag, april 06, 2007

"I couldn't sleep. I thought I'd go for a jog."

Inatt sov jag i 14 och en halv timme! Jag kan nog sova hur länge som helst. Jag vågar inte prova hur länge jag skulle kunna sova. Jag tror att man skulle kunna forska på min sovförmåga. Jag steg upp, gjorde frukost (!), Magnus åkte och spacklade hos morsan. Sedan gjorde jag köttgryta och nu klockan 21.00 åt vi middag medans vi såg Deja vu. Den var ju helt utflippad där titta-ned-i-shoppingpåsen-med-övervakningskameran-scenen från Enemy of the State verkar vara för nybörjare.

Men Deja vu var i alla fall sevärd. Det är ju Denzel som savar thi earch. Vad mer behöver man? Ikväll går När lammen tystnar. Den har man ju nästan aldrig sett så den måste man ju se...

Jag tror inte att Magnus är med på det men vi får väl se något annat då. Ett förhållande går ju ut på kompromisser. Ja, ja, bara jag får mina ostkrokar så är jag nöjd.

Många dagars ledighet framöver! Underbart!

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom "När lammen tystnar" har min favoritskådis i huvudrollen så har det ju blivit några gånger man sett den. Men...tänkte på en grej igår när den var slut. Jag blir lika jävla satans rädd varje gång. Kanske t o m räddare än första gången jag såg den. Det är nåt med att man sitter och tittar/stirrar på Fosters vackra skräck-ansikte så lång stund där i upplösningen. Den mysiga stackaren i badkaret blir jag lika stressad över varje gång. Minns aldrig det från gång till gång. Huvva!

Nika on Twitter