söndag, november 26, 2006

"I'll just teach her to sing on key. Or in a key."

I går satt jag och Fanny och sålde grejer på loppis. Jag måste faktiskt säga att jag har verkligen ingenting mot att sitta och sälja saker på loppis. Det är faktiskt ganska mysigt. Jag och Fanny satt och diskuterade och drack kaffe och hade det trevligt. Precis som förra gången.

Vi sålde väl rätt bra också. Nästa gång så ska alla få rensa sina förråd så vi har mycket grejer att kränga. Hoppas att vi får ett bättre bord nästa gång dock, man ska ha bordet precis där folk kommer in så att det är det första de ser. Vi satt nu nästan längst in och det är ju inte så bra. Men nästa gång ska vi slå försäljningsrekord.

Till något annat nu. Jag har lagt ut en av mina låtar på sidan Allears.se. Blir intressant och se vad man får för recensioner. Mycket spännande!

Surfade runt på sidan och hittade ett rockband som var riktigt jäkla bra! Det är ju så roligt att höra de som är dåliga, hur dålig man egentligen kan bli liksom. Men detta band var ju så bra så man nästan vill ut och köpa skivan och det säger ju inte lite.

Nej, det är ju söndag och Magnus ligger och sover i soffan (som vanligt) kanske man ska ta och titta lite på tv medans man själv får välja kanal.

See ya!

1 kommentar:

Unknown sa...

Han var ju vaken lite tidigare än vissa andra i morse.....blev väl väckt av en glömsk F!are som ville ha ett kassaskrin. Han var mycket trevlig trots den tidiga timmen.

Nika on Twitter