tisdag, juni 11, 2013

Semester incoming

Sista arbetsveckan nu. Känns helt galet. Hur i h-vete kan det gått så fort? Redan har jag planer också. Kommer kanske åka på en liten semestertripp norrut igen. Sedan är det sommarfest med hojgänget och så klart bröllop också. Mycket skoj ska jag försöka ha i sommar. Njuta av ledigheten och att jag är bilburen. Att jag kommer och går som jag vill. Känns både tråkigt och kul på samma gång. Splittrat och jobbigt men pirrigt och kul. Ja, jag kan som inte riktigt bestämma mig.

Nu har jag just packat bilen full med saker jag ska köra till återvinningen imorgon. Sedan ska jag ringa och boka biltvätt både in- och utvändigt. Det var behövligt redan innan jag packade den full med skrot. Blir intressant och se om de billiga och bra biltvättsstället jag har blivit tipsad om är så bra som de har sagt.

Idag tvätt och allmänt stök här hemma med planering och betalning av ströräkningar som ramlat in. Gick lite pengar i London. Men det var ju meningen och jag höll mig just inom budget till och med. Bra där.

Nu ska jag äta mina sista ostkrokar. Varför? Ja, ingen som helst aning till varför jag ska äta upp dem. Jag har inte ens varit ute och gått. Men det måste bli ändring på det, mina vänner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med semester snart! ! Jag har två veckor kvar, jädrans vad skönt det kommer bli. Passa på att utöka träningen, du kommer klara det! Snart kommer du i klänningen :) ulu

Nika on Twitter