fredag, juni 23, 2006

Poker, middag och SciFi

Jahapp, så var middagsbjudningen över. Det blev wok med nudlar och en massa god Sesamolja. Gästerna var mycket nöjda och kunde knappt gå efter middagen för de var så mätta. Glassen vi åt till efterrätt är förbaskat god - Mascarponi - mycket smaskigt!

Jag spelade förresten en Sit and Go pokerturnering och kom trea! Jaja, det var bara 10 personer som spelade men ändå! Jag vann hela $4 dvs +$2 eftersom turneringen kostar $2 att vara med i. Men det är så jävla roligt att spela turneringar. Det är mycket roligare än cash-game tycker jag. Man får spela mycket mer för sina $2 och dessutom är det större chans att vinna tycker jag. Det blir nog osunt många turneringar tror jag under resten av min semester.

Vi började se en ny SciFi-serie nu mitt i natten. Den heter "Odyssey 5" och var väl rätt ok. Den handlar om en gäng astronauter som blir tillbakaskickade 5 år i tiden för att hjälpa till att rädda jorden. Verkligen SciFi alltså! Loving it!

Nu är det rätt sent och kanske ska man gå och lägga sig så man kan stiga upp i någolunda tid och se fler avsnitt av Odyssey 5. Vad annars vill man göra på sin semester? Förutom att spela poker så klart!

God natt och sov så gott!

Inga kommentarer:

Nika on Twitter