tisdag, juni 20, 2006

Blogg, fotboll och middag

Den första dagen av bloggande är snart slut. Inte har jag fått ur mig mycket vettigt denna första dag, det kan jag inte påstå. Förhoppningsvis blir det bättre. Det brukar dagligen finnas saker som jag irriterar mig på så något ska jag nog kunna berätta för er.

Elins födelsedag är också snart slut. Det blev tårta och fika och senare pop-corn och fotboll. Jag brukar verkligen aldrig se på fotboll men allt blir ju roligare när man är med folk som tycker om det. Inte för att jag var så engagerad i matchen men det är ju kul för Sverige när det går bra.

Brorsan och familjen kommer till oss på middag på torsdag, vi har nog bestämt oss för att göra min berömda wok till dem. Ja, ok, det blir inte riktigt min berömda wok eftersom den inte ryms i woken åt alla så jag får servera nudlarna bredvid. Men jag lovar att det kommer att bli gott ändå!

Nu ska jag surfa lite, glo på tv och sedan är det sängen inför min tredje semesterdag imorgon.

Dagens favvolåt: Pink - Who knew
Album: I'm not dead, 2006

Inga kommentarer:

Nika on Twitter