måndag, mars 21, 2011

"When I was going through the closet I thought I saw the intervention banner."

Sådär ja. Då har man rensat ut garderoben. Och jag var jävligt hård med mig själv. Vissa saker hade jag kunnat behålla men de rök ändå. Så är det bara. Jag ska aldrig ha dem mer.
Nu är garderoben halvtom (eller halvfull beroende på hur man ser på livet). Trettiosex tomma galgar blev det. Det värsta är att jag inte vill köpa något nytt nu heller egentligen, men det känns som att jag måste. I alla fall måste jag köpa något inför kommande spelning med bandet och klinikfesten. Men det är ju goda anledningar att handla.

Annars så hoppas jag mest på en högvarvsvecka som förra veckan. Men kommer det så kommer det (that's what she said).

Jo, just det. Vi hade ju fest i helgen. De som följer mig på facebook har inte missat det. Nästa gång ska jag inte ha igång datorn. Måste ta fram intervention bannern vad gäller det. Men jävla vad kul vi hade. Magnus sa att han aldrig sett mig så packad under alla år vi varit tillsammans (vilket är alla år i hela världen + 1).

När man ätit 158 kalorier så kan man inte dricka en flaska vin + några glas från en annans flaska + några klunkar 50% Minttu (Damn you Minttu!). Men det var ju ett bra test inför klinikfesten. Då vet jag var gränsen går för att inte hamna i kapprummet med någon! Men fan, DET vore fest det!

2 kommentarer:

Sara sa...

Även om jag nog inte tycker det var så farligt med fyllan så var det en ära att få vara en av få att bevittna det. Thanks a bunch!

Nika sa...

Varsågod! Det var så lite så. ;)

Nika on Twitter