onsdag, november 18, 2009

"Your name is John Coffey? Yes sir boss. Like the drink, only not spelled the same."

Idag gick vi minsann och köpte kaffe och kaka på relativt nyöppnade Kahls nere i centralhallen!

Jag måste säga att jag tycker att det är ett STORT uppsving för sjukhuset att få in en sådan modern och trevlig establishment till det vanligtvis gråa och tråkiga sjukhuset. Mera sådana små affärer och barer tack! Härnäst vill jag gärna ha en restaurang som serverar ätbar mat. Jag kräver inte mycket, bara att maten ska gå och äta. Om jag inte hade något bättre för mig skulle jag öppna en soppbar som skulle heta "Vilken soppa!" men någon måste ju hålla ställningarna all over the hospital så jag lämnar soppan - med kaffeuppvärmd hand - till någon annan!

Inga kommentarer:

Nika on Twitter