onsdag, mars 25, 2009

"The how-to-wash tag was the biggest piece of cloth on there."

Jag kan inte förstå en sak. Hur kan man ta på sig en skir liten söt scarfs runt halsen - som en viktig accessoar i sin ensemble - och inte sprätta bort den GIGANTISKA, vita, mycket, mycket störande tvättanvisningslapp som hänger fast på den?!

Jag förstår det verkligen inte. Ser man den inte?! Äger man inte en sax?! Vad är problemet? De har säkert spenderat mycket tid framför spegeln och fixat sminket, håret och till sist tar man på sig örhängena och sedan scarfsen. De tar en sista titt i spegeln och kollar att allt blev bra. MEN DE SER INTE LAPPJÄVELN! Är ni blinda?!

Det behöver inte vara en skir liten söt scarfs i och för sig, det kan vara en halsduk modell grövre också. Det är lika irriterande.

Skärpning tjejer.

När ni lix håller på kan ni ju sprätta bort lappen från era tråd-liknande stringtrosor också...

2 kommentarer:

Sara sa...

I'm sorry. Jag vet att jag struntat i det ibland på halsdukar. Bättring lovas.
Måste jag sprätta lappen på alla trosorna också, menar du? Även om jag inte har tandtråd som trosor? Det lär jag inte idas. Du får helt enkelt lägga av med att titta på mina trosor....

Nika sa...

Hihi! Du behöver ju bara sprätta bort lappen från trosorna om du har tänkt visa dem för någon...

Många visar ju trosorna utan att ha tänkt det i och för sig.

Nika on Twitter