tisdag, september 09, 2008

"Whoa, what the fuck is this, man?"

Intressant dag på jobbet idag. Intressant indeedio. What the fuck is going on?!

Jag kommer nog aldrig kunna lämna kirurgkliniken. Det är nog så. Jag kan inte tänka mig att man kan få bättre arbetskamrater någon annanstans. Jag saknar dem lite nu när jag inte är med dem 24-7...men bara lite...

På fredag ska vi ha tjejfest igen. Det ska bli kul. Det behövs ibland eller hur? Ibland behöver man snacka lite skit, dricka lite vin och snacka ändå lite mer skit. Det är ta mig fan uppfriskande! Mer tjejfester åt folket!

Vad kommer att hända fram till fredag då? Mer jäkla jobb med BMS-uppdateringen, tar det aldrig slut? Nej, det är rätt roligt. Men man vill som komma igång med utbildningarna någongång. Jag gillar verkligen att göra något annat än vanliga jobbet. Det kan man ju på sina fem fingrar. Nu får man tänka på något annat i alla fall.

Det är nästan som att jag inte kan bestämma mig på något vis...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Alltså, nu retas du. Du vill att man skall bli så nyfiken så man tvingas att kommentera och fråga; Vadå? Vad är på gång. Vad ska du välja mellan, Nika?

Nika sa...

Hihi, wouldn't you like to know?!
Det jag menar är att jag tydligen är ambivalent vad gäller jobbet. Jag kan inte bestämma mig om jag ska jobba kvar eller inte...
Yeah, that's my story, and I'm sticking to it!

Nika on Twitter