torsdag, september 18, 2008

"Manchester United versus Liverpool. Blokes are shagging their mothers-in-law for a ticket."

Aldrig har jag skrattat så mycket som jag gör till Kanal 5:s nya underhållningsprogram "Vem kan slå Filip och Fredrik"!

Jag skrattat så jag nästan kissade på mig då Fredrik skulle bygga ett torn av backar. Hans ben och armar var överallt och han var så jävla förbannad! Hysteriskt roligt!

Sedan skrattade jag gott åt Filip när han lekte kommentator:

Filip: Ingvar jag måste få säga, jag är överlycklig över att jag har en sån här! (pekar på sin headseat mick). Det är första gånget i mitt liv jag får känna mig som en kommentator.
Ingvar Oldsberg: Gör du det?
Filip: Kan jag få säga: "Jag är här då på Saint James Park, New Castle leder med 1 - 0 mot Bolton och jag lämnar över till Ingvar Oldsberg. Var befinner du dig?"
Ingvar Oldsberg: "Jag befinner mig just nu på Old Trafford inför derbyt i Manchester mellan Manchester United och Manchester City och stämningen på denna gamla klassiska arena är alltid obetalbar!"

Här finns klippet! Lägg märke till Ingvars intresse när Filip börjar leka och sedan Filips barnsligt förtjusade ansiktsuttryck när Oldsberg nappar på hans påhitt och börjar kommentera! Lägg också märke till hur rädd de blir när Monstertrucken börjar köra!

Filip och Fredrik rockar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Att Filip och Fredrik är det senaste som du skrivit om känns ju lite fel. Ovärdigt din balla blogg. Sååå bra är dom då rakt inte!

Nika on Twitter