måndag, oktober 02, 2006

I’ve had the privilege to know you for a little while – now I shall mourn you a lifetime

Hej Ulrika!

Tack för ditt mail.
Vi har valt att ta bort SanSão från den svenska marknaden, detta då vi ibland måste förändra vårt produktutbud.
I dagsläget har vi inga planer på att återuppta produktionen av SanSão.
I sommar har vi lanserat ett nytt mineralvatten BonAqua Silver med naturlig fruktjuicer. Det finns i smakerna päron, citron och naturell, kanske kan det vara något för dig.

Hälsningar,
Johanna
Konsumentkontakt
Coca-Cola Drycker Sverige AB


------------------------------------------------

"Mineralvatten med naturliga frukjuicer", hur i helvete kan de jämföra det med SanSão?! Jag vill ha min veckodos av SanSão! Den godaste drycken som någonsin tillverkats, också känd som Gudars Nektar, finns inte mer.

Sorgen är total.

Rest in peace.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Testa dricka Blue Keld, det är asgott. Smaksatt vatten, 5 kalorier per flaska, och det smakar inte blask á la mineralvatten. Jag ogillar mineralvatten men älskar Blue Keld. :D Finns på Sega Råttan.

Anonym sa...

Hej, jag är på jakt efter SanSao och hittade din blogg. Jag älskar SanSao, det är utan tvekan det godaste jag någon sin druckit. SanSao kan vara på väg tillbaka till den svenska marknaden. Jag tittade precis på Coca-Cola Sveriges hemsida och hittade SanSao under produkter. SanSao har varit borttaget under en lång tid men är nu tillbaka. Se själv på http://www.coca-cola.se/action/Go/page/products . Hoppas att vi snart får se läsken på butikshyllorna igen!

MVH
Erik Berglund
berglund@kent.nu

Nika sa...

Hej Erik!

Jag har mailat till Coca-Cola och frågat om SanSão kommer tillbaka till hyllorna på min lokala affär!

Vi får se vad de svarar.

Nika on Twitter